Betaalmethoden
Bij Haardhout.nl kunt u al uw bestellingen betalen met iDeal, bankoverschrijving of onder rembours. Wij zorgen ervoor dat het product zo snel mogelijk wordt geleverd. Daarnaast is het mogelijk om de levering te plannen. Hiervoor wordt er een extra tarief in rekening gebracht:

  • Voor een tijdslevering van 1 uur (bijv. leveren tussen 08:00 – 09:00 uur) hanteren wij een toeslag van € 47,-
  • Voor een tijdslevering van 2 uur (bijv. leveren tussen 09:00 – 11:00 uur) hanteren wij een toeslag van € 37,-
  • Voor een tijdslevering van 4 uur hanteren wij een toeslag van € 17,-

Alle tijdsleveringen dienen gemeld te worden bij onze planning. Stuur hiervoor een mail naar: planning@dgoexpress.nl

De bovenstaande tarieven gelden tussen 8.00 – 17.00 uur en zijn van toepassing op zowel de ochtend als de middag. Heeft u een tijdslevering die buiten dit tijdsbestek valt, neem dan contact op met planning@dgoexpress.nl

Voor tijdsleveringen via Nedpak gelden andere tarieven, hiervoor kunt u het beste contact met ons opnemen.

Wanneer de betaling via iDeal mislukt kunt u het bedrag ook overmaken. Mocht u het geld overmaken, meldt dit dan even per e-mail of telefoon. Zo kan er geen mistverstand ontstaan.

Bankgegevens
IBAN: NL31INGB0004321200
BIC: INGBNL2A

Er zijn dus 3 mogelijkheden om uw bestelling te betalen, namelijk iDeal, betaling onder rembours en bankoverschrijving. Hieronder vindt u meer informatie.

  • iDeal
    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Selecteer op onze betaalpagina uw eigen bank om de betaling af te ronden.
  • Betaling onder rembours
    Indien u kiest voor levering onder rembours, dan betaalt u vooraf (via overboeking) de helft van de orderwaarde en de andere helft op het moment van aflevering. Wanneer u betaalt onder rembours, worden hiervoor €10,00 extra kosten in rekening gebracht bij een bedrag tot €500,00. Wanneer u wilt weten hoe laat uw bestelling wordt geleverd, dan kunt u dat op de afleverdatum vanaf 09:00 opvragen door bij Track & Trace uw postcode en huisnummer in te voeren. De Track & Trace knop vindt u rechts onderaan de home-page. De betaling van het product dient gepast en contant te worden betaald. De chauffeur zal niet beschikken over een pinapparaat. Wanneer u onder rembours betaalt en door omstandigheden uw bestelling niet kunt aannemen, zullen wij alle gemaakte transportkosten aan u doorberekenen.

Ik heb geld, bestemd voor Haardhout.nl, per ongeluk overgemaakt naar het verkeerde rekeningnummer. Wat moet ik nu doen?

Als u de begunstigde kent, dan kunt u zelf contact opnemen met de begunstigde. Degene die uw overschrijving heeft ontvangen, kan dit bedrag vervolgens terugstorten op uw rekening. Als u de begunstigde niet kent of als het niet lukt om het bedrag terug te krijgen, kunt u contact opnemen met uw bank. Zij kunnen vervolgens optreden als bemiddelaar. Houd er wel rekening mee dat uw factuur nog openstaat en wij pas na ontvangst van de betaling uw bestelling zullen leveren.

Informatie over facturen en betalingen

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?
In uw account vindt u onder het kopje mijn bestellingen een overzicht van de recente orders.

Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account
De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. Totdat de betaling is verwerkt, staat het factuurbedrag nog open in uw account.

Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling?
Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. Hieronder vindt u een overzicht van de verwerkingstijd van elke betaalmethode.

  • iDEAL: dezelfde dag
  • Overboeking: ~3 werkdagen, afhankelijk van de bank waar u opdracht tot betaling heeft gegeven.

Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daaraan?
Als u een kopie van uw factuur wilt hebben, kunt u dit doorgeven via de e-mail. Als u een e-mail stuurt met uw ordernummer en gegevens naar info@haardhout.nl, krijgt u van ons een kopie van uw factuur via de e-mail toegestuurd.

Kan ik een kopie van een factuur naar een ander adres laten sturen dan het eerder opgegeven factuuradres?
Als u na uw bestelling de factuur op een ander adres wilt ontvangen, kunt u een e-mail sturen met uw ordernummer, gegevens en het adres waar de factuur heen moet naar info@haardhout.nl. Als u dit telefonisch door wil geven, kan dit door te bellen naar 0517 579592 en het te bespreken met één van onze medewerkers.

Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?
Als u vragen heeft over uw facturen of betalingen, kunt u contact opnemen met ons. U kunt ons bereiken per e-mail via info@haardhout.nl en via de telefoon op 0517 579592.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, graag de volgende gegevens alvast bij u te hebben;

  • Factuurnummer
  • Betaalde bedrag
  • Datum van betaling
  • Rekeningnummer waar u het geld naar over heeft gemaakt
  • Betalingskenmerk
  • De door u gebruikte bankrekening
  • Rekeninghouder

Kortingscodes

Wat is een kortingscode?
Een kortingscode, ook wel vouchercode, is een code die recht geeft op een korting. Om hiervoor in aanmerking te komen dient u in het bezit zijn van zo’n code. Deze codes kunnen ter promotie worden verspreid via onze website, Facebook of de nieuwsbrief.

Hoe werkt de kortingscode?
U kunt de promotiecode invullen in het winkelmandje, in het veld Kortingscode. Klik vervolgens op “Toepassen”. De korting wordt verwerkt in het orderbedrag en het aangepaste totaalbedrag wordt direct zichtbaar.

Geldt de korting op alle artikelen?
Dit is afhankelijk van de lopende promotie. Wanneer de kortingscode wordt aangeboden, staat er altijd vermeld hoelang deze geldig is.

Kan ik de kortingscode meerdere keren gebruiken?
Meestal kan de code maar éénmaal worden gebruikt.

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken in één bestelling?
Het is niet toegestaan om meerdere kortingscodes te gebruiken in één bestelling.

Terugstorttermijnen

Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als u de bestelling heeft betaald via overboeking of met iDEAL, dan kunt u het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen na de verwerkingsdatum van uw retour of annulering op uw rekening verwachten. Wanneer u tijdens het bestelproces gebruik heeft gemaakt van een kortingscode, wordt het volledige bedrag, minus de kortingscode aan u overgemaakt. Uw kortingscode is na deze bestelling vervallen en zal geen 2e keer gebruikt kunnen worden.

Ik heb per ongeluk dubbel betaald of teveel betaald, krijg ik dit geld terug?
Haardhout.nl stort teveel betaalde bedragen binnen 2 weken aan u terug. Mocht u na 2 weken uw geld nog niet terug hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Herroepingsrecht

Het herroepingsrecht houdt in dat u het recht heeft om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, de overeenkomst te herroepen. Let hierbij op dat er op het moment dat uw order wordt verwerkt servicekosten t.h.v. €40,- worden berekend. Voor meer informatie over het herroepingsrecht, klik hier.